lazada

Puteri Kenari

blog ini adalah blog peribadi.Dalam masa yang sama, saya adalah seorang peniaga online dan sudah mendaftar dengan ssm

Jumaat, 7 November 2014

Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape.

Bermain salji di Jepun.
                Destinasi yang saya nak letakkan sebagai lokasi impian saya ialah jepun.Pertama sekali,kerana Jepun merupakan sebuah negara yang berada di timur.Kita kan orang timur...

                 Apa yang saya nak lihat kat sana ialah salji.Dapat bermain salji memang impian saya yang paling nyata kerana saya adalah penghidap asma.Tapi,rasanya,dapat main salji macam cerita FROZEN tu....aaahhh...syoknya...
            Jepun juga mempunyai Gunung Fuji yang menarik hati saya untuk melihatnya secara life.Jangankan Gunung Fujiyama,Puncak Hilmalaya ku ikut kamu.Jangankan ke Kemboja,ke Ethopia ku ikut kamu.Kalau memang engkau suka aku,ke kutub utara,aku ikut kamu.
Bunga Sakura.
              Seterusnya,saya ingin sekali melihat bunga sakura yang menjadi lambang keindahan negara ini.Agaknya,ada rasa macam berada di alam flora dan fauna tak?Macam best aje kan...

              Walau apapun,saya tidak berhasrat merealisasikan impian ini selagi saya tidak dapat menjejaki kaki ke Mekah.Selain beribadat,kita boleh melihat pohon kurma,air zam-zam,pohon Tin dan Zaitun...

              Yang paling saya hajatkan adalah melihat kaabah.Bagaimanapun,tak dapatlah saya meletakkan lokasi ini sebagai tajuk asal kerana ianya bukanlah destinasi perlancongan,tetapi tak lain dan tak bukan,untuk menunaikan fardhu haji.

             Macam sudah agak panjang,nanti tak menepati syarat segmen pulak.

             Last sekali,nak kena tag dua rakan saya.so,saya memilih adik saya yang baru nak menapak,iaitu,

              1.Nora Aisyah.

dan juga anak sulung saya yang dah lama tak berblog kerana tinggal di asrama.

              2.Ajiq Adan

Sekadar nak berkenalan,kliklah mereka ini ya...satu lagi,nak join,bolehlah klik SINI untuk pergi kepada tuan empunya segmen.Assalamualaikum.



3 ulasan:

  1. gud luck dear....btw, tenkiu tinggalkan link d blog aisyah

    http://aisyahambris.blogspot.com/2014/11/nak-url-blog-boleh-tak.html

    BalasPadam
  2. terima kasih join.. sy dah update senarai peserta terbaru.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...