lazada

Puteri Kenari

blog ini adalah blog peribadi.Dalam masa yang sama, saya adalah seorang peniaga online dan sudah mendaftar dengan ssm

Khamis, 20 November 2014

Friends giveaway By-Aina Rahim.



                Kepada yang ingin menyertai giveaway ni,boleh klik banner di atas.

                Tarikh tamat giveaway ni ialah pada 14hb Disember 2014.

                Giveaway ni bertemakan friends giveaway.Jadi saya ingin bercerita tentang kawan dalam diary kecil saya.Inilah kawan saya yang pertama dalam diary kecil saya.

                 Semasa berada di sekolah rendah,saya mempunyai seorang kawan yang setia menunggu saya setiap pagi untuk pergi ke sekolah bersama-sama.Beliau bernama Norazma bt Awang kecil.

                 Oleh kerana kami belajar di dalam kelas yang sama,mungkin suratan atau kebetulan,nama ayah saya ialah Awang.Jadi, nama ayah saya digelar Awang besar.Masa tu punyalah hati saya panas kerana selalu diejek teman.

                 Kami belajar dalam satu kelas sehingga ke sekolah menengah.Tetapi bila kami kian membesar,kami mempunyai ramai kawan.Jadi kami sudah tidak seakrab dulu.Tetapi kami masih setia berkawan walaupun masing-masing sudah berkahwin.

                 Bila masa berlalu,kawan saya yang paling rapat adalah suami dan anak-anak.

                 Nak tahu hadiah segmen ni?

1.Perfume miniature grade 5A (5-15ml) x1 - by Rexylla
2. Discount voucher 10% x2 - by Rexylla
3. Top up RM 5 - by Shazu Nabila
4. Novel/ buku - by Shazu Nabila
5. Top up RM 10 x2 - by Marou Apple Hijau
6. Top up RM 10x2 - by Lia Zakiah Cerdik
7. Pen Kilat x2 - by Nurin Aqilah
8. Cursor nama x2 - by Noor Izwani Eliyana
9. Bloglist x3 selama 5 bulan- by Liyana Zullkfly
10. Blogskin (2 orang) - by Aina Rahim
11.Bloglist x3 (2 orang) selama 3 bulan- by Aina Rahim
12. Doodle x1 - by Nisha Isha Edittinh

20 Pemenang akan  di pilih sebagai pemenang Friends Give Away ini.

Selamat bersegmen.

3 ulasan:

  1. Hi ... Blog walking dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat & dimurahkan rezeki ...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...