lazada

Puteri Kenari

blog ini adalah blog peribadi.Dalam masa yang sama, saya adalah seorang peniaga online dan sudah mendaftar dengan ssm

Jumaat, 18 September 2015

Aurora Ibu Kapsul Mutiara penawar parut dari dalam


Aurora Ibu Kapsul Mutiara
HARGA PASARAN Rm 65.00 sm/Rm 70.00 ss.
POSTAGE RM6 (SM), RM10 (SS)


                Sejak dahulu, mutiara menjadi satu bahan yang sangat bernilai kerana khasiatnya yang dipercayai sangat berkesan untuk kecantikan dan juga perubatan. Aurora ibu kapsul mutiara pula merupakan 100% serbuk mutiara asli dari laut dalam Filipina. Hanya dengan sebiji kapsul mampu membuat anda kelihatan cantik.Dijamin tiada racun merbahaya.

Kesan hebat, 3 hari untuk rasai perbezaan pada muka dan badan. Kulit makin cerah, gebu dan anjal. Masalah kulit pun boleh hilang tau.

Manfaat ajaib Aurora Ibu Kapsul Mutiara :
~ Antikedutan.
~ Membuang ulser kulit.
~ Menghapus melasme penyebab freckles,bintik umur dan tompok gelap pada kulit.
~ Menyembuhkan ruam dan bisul.
~ Menyuburkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, sihat dan semula jadi yang indah.
~ Mencerahkan kulit.
~ Mengandungi pelindung Matahari Asli dan menghapus sun burn.
~ Menggalakkan kulit yang berseri dan lebih muda yang berpanjangan dan menyegarkan.
~ Menggalakkan pertumbuhan kulit yang baru.
~ Menghasilkan kolagen pemulihan.
~ Meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
~ Menguatkan folikal rambut.
~ Meningkatkan daya ingatan.
~ Mengawal sistem imun.
~ Menguatkan jantung , melegakan tekanan dan kebimbangan.
~ Mengawal degup jantung dan membantu dalam pemulihan penyakit jantung.
~ Mengurangkan rasa takut, memudahkan kekecewaan dan kemarahan.
~ Memudahkan tidur.
~ Merangsang peredaran darah
~ Menggalakkan tahap kolesterol yang sihat
~ Menguat, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
~ Mempercepatkan penyembuhan trauma, fasciitis, gastrik dan ulser duodenum.
~ Menghentikan pendarahan.
~ Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
~ Meningkatkan penglihatan.
~ Melapangkan saraf, membuang kahak, berhenti cirit-birit, demam dan keruh spermatorrhea.
~ Membuang bahan-bahan toksik dari badan.
~ Menggalakkan pembangunan otot.
~ Memutihkan gigi dan memperbaiki noticably surut gusi.
~ Memulihkan masalah kulit seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat.
~ Memulihkan tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan.
~ Mengecilkan liang pori-pori
~ Menghapuskan jerawat dalam masa 1 minggu atau kurang

APA YANG PENTING!!

~ Tiada pantang larang
~ Kesan cepat seawal 3-7 hari
~ 100% asli dan selamat
~ Halal dan suci
 Cara pengambilan Aurora Ibu Kapsul Mutiara :
~Makan sebiji sehari 15 minit sebelum sarapan.
~Minum air 2-3 liter air putih sehari .
~Expired selepas 3 bulan dibuka.
~Untuk kesan lebih cepat, ambil lagi sebiji sebelum tidur.
~Kurangkan makanan manis kerana lebihan gula dalam darah mengganggu hormon dalam badan . ~Hormon yg terganggu boleh menyebabkan masalah jerawat.









               Bukan sahaja parut di wajah tau.. tapi seruruh badan.Parut kesan kena air panas pun boleh pulih.

BERMINAT DENGAN  Aurora Ibu Kapsul Mutiara ???

HUBUNGI SMS/WHATSAPP 0192057039 .

Khamis, 17 September 2015

Aurora sx kapsul memutih dan mencantikkan kulit


Aurora sx .
Kandungan :30 biji.
HARGA PASARAN RM150.00 sm/ Rm 155.00 ss.

Muka Berjerawat Pasir ?
Malu dengan masalah Jerawat Batu ?
Muka Berparut ?
Muka Berjeragat ?
Masalah Pigmentasi ?
Ingin Kulit Licin & Cerah Berseri dalam Masa satu minggu ?
Aurora SX : Putih , Gebu & Cantik dalam hanya 3 Hari !!


HANYA SEBIJI SEHARI-WAJAH CANTIK BERSERI.MUDAHNYA NAK CANTIK !!

Kelebihan Aurora SX:
~ Melembapkan kulit dalam masa 24 jam
~ Membuatkan kulit semakin flawless , gebu dan glow seolah olah memakai makeup .
~ Lembut apabila disentuh
~ kulit menjadi putih kemerah merahan dalam tempoh yg SANGAT singkat
~ Jeragat semakin pudar seawal sebijik pengambilan Aurora
~ Jerawat kecut dan minyak muka semakin berkurang . SANGAT PANTAS
~ Parut akan dirawat dan dihilangkan beransur-ansur.
~ Mengecilkan pori-pori muka dan membuang blackhead.
~ Kulit awet muda , tegang dan cantik serta banyak lgi kebaikan lain .
~ Tidak menggemukkan kerana Aurora bebas Collagen yang memudaratkan!
~ Produk ini sangat bagus untuk merawat Jerawat, Jeragat ,Parut dan Memutihkan Kulit .
~ Diluluskan KKM.
~ Tiada kesan sampingan sebab Aurora bebas racun merbahaya hasil ujikaji makmal drpd USM.
~ Halal Bumiputera serta mendapat pengiktirafan halal drpd Pakistan.
~ Tiada apa-apa pantang termasok caffein.
~ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap.
~ 3 hari untuk lihat jerawat kecut.
~ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri.
~ 14 hari parut semakin pudar dan kulit semakin gebu.
~ 28 hari lahir kulit bayi terpancar seluruh badan.


 Cara Makan Dengan Betul :
~Hanya perlu amik Sebiji aje Sehari.
~Elakkan terlebih dos untuk mengelakkan toksin terkumpul dan mengganggu Organ dalaman kita.
~Pastikan banyakkan minum air masak untuk kesan yang lebih cepat.

PENTING!!!

~Kesan maximum adalah selepas 3 Bulan pengambilan,kulit kita pasti Flawless punya..
~Untuk kesan maximum, pastikan kita minum air masak 2-3 liter sehari.
~Gunakan Sunblock bila perlu.

Kapsul Aurora sx diperbuat daripada:
~Gelatin Halal, 100% bebas dari TBE/BSE .
~Kapsul Aurora sx halal diperbuat daripada tulang lembu yang disembelih mengikut Hukum Islam yang dijamin halal serta mendapat pengesahan dari Jamea Markas Ulum Islam Mansoora Lahore,Pakistan, 
~Badan ini juga telah disahkan oleh JAKIM (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia)




                 Kalau kita punya masalah kulit sensitif macam nilah jadinya.Jerawat memang sukar dikaal.Tapi dengan Kapsul Aurora sx , alhamdulillah...kulit gadis ni semakin cantik.
                Siapa tak kenal artis yang bernama Raja Ilya yang terkenal ni kan...Kalau memang kita follow beliau, inilah wajah beliau suatu ketika dahulu.
                Tapi sekarang...tadaa...memang kulit beliau cerah dan berseri.Macam tak percaya kan?

Masalah penghadaman juga dapat diselesaikan dengan Kapsul Aurora sx.

BERMINAT NAK MENCUBA AURORA SX????

HUBUNGI SMS / WHATSAPP 0192057039 .

OFFER RM 120.00/rM 125.00 SS.
FREE POSTAGE.

DZ Garcinia Herbal Plus 500mg berkesan .


DZ Garcinia Herbal Plus 500mg .
1 botol : 60biji .
Harga Pasaran : Rm145.00
Postage Rm6 (sm), Rm10 (ss)


Kelebihan DZ Garcinia Herbal Plus 500mg :-
~ Kesan ketara seawal 1 minggu penggunaan.
~ menghentikan selera makan
~ Menyekat pertambahan b.e.r.a.t badan dan membaiki sistem pengahadaman.
~ Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
~ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
~ Menghalang pembentukan l.e.m.a.k berlebihan
~ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak
~ Membuang toksin dalam badan.
~ Tiada masalah kulit menggelebeh.
~ Tanpa perlu bersenam.
~ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)
~ Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)


Cara pengambilan DZ Garcinia Herbal Plus 500mg :
~Kita galakkan minum air 3-4 liter sehari..
~Pastikan tidur yang cukup supaya hormon badan stabil.
~Hormon tidak stabil tu boleh menambahkan berat badan.
~Kurangkan pengambilan gula kerana gula adalah penyumbang utama obesity.
~Makan nasi 2 kali sehari dalam kadar minimum.
~Kurangkan makanan berminyak.
~Bersenaman 20minit sehari untuk membantu percepatkan pembakaran lemak.
~Untuk kesan lebih cepat, ambil 2 biji pg dan 2 biji mlm sblm makan.
~Amalkan selama seminggu.
~Selepas seminggu hanya ambil 1 biji pagi dan 1biji malam sahaja.

Ingridient:
Teh hijau
Asam Gelugur (Garcinia)
Guarana
Aloevera
Fructus Citrus (limau Nipis)

TESTIMONI DZ GARCINIA JUGA SANGAT MENARIK.









BERMINAT UNTUK MENCUBA PRODUK DZ GARCINIA HERBAL PLUS???

HUBUNGI SMS/WHATSAPP 0192057039 UNTUK HARGA DISKAUN.

Khamis, 10 September 2015

Auraslim shake supplemen kurus .


Auraslim shake .
Harga pasaran rm 180.00.
POS + RM 8 SM / 12 SS.

OFFER  Auraslim shake : 
Rm 160.00 sm/Rm 170.00 ss.
Free postage.


             Adakah anda ada mengalamai masalah perut buncit ? Gemuk ? Sembelit ? Lemak degil ?
Auraslim shake adalah penyelesaiannya.

           Auraslim shake adalah program berkonsepkan pelangsingan terkini dari Korea dengan aplikasi teknologi nano. Auraslim shake  diformulasikan untuk membantu mengurangkan berat badan secara sihat dengan pengambilan secara konsisten.Auraslim shake dihasilkan dengan gabungan buah-buahan segar yang mempunyai khasiat yang baik untuk mengawal berat badan.

           Gabungan enzim dan vitamin yang tinggi di dalam dapat mempercepatkan pembakaran lemak dan menyumbang kepada pembetukan serat didalam tubuh. Apabila seseorang kekurangan serat ia meningkatkan risiko untuk penyakit seperti buasir, sembelit, obesiti, kencing manis, penyakit Chrohn dan diverticulitis.

Auraslim shake mempunyai sifat 4 in1 iaitu" Detox,Burn,Slim and Shape" .

             Adakah anda ada mengalamai masalah perut buncit ? Gemuk ? Sembelit ? Lemak degil ?
Auraslim shake adalah penyelesaiannya.

           Auraslim shake adalah program berkonsepkan pelangsingan terkini dari Korea dengan aplikasi teknologi nano. Auraslim shake  diformulasikan untuk membantu mengurangkan berat badan secara sihat dengan pengambilan secara konsisten.Auraslim shake dihasilkan dengan gabungan buah-buahan segar yang mempunyai khasiat yang baik untuk mengawal berat badan.

           Gabungan enzim dan vitamin yang tinggi di dalam dapat mempercepatkan pembakaran lemak dan menyumbang kepada pembetukan serat didalam tubuh. Apabila seseorang kekurangan serat ia meningkatkan risiko untuk penyakit seperti buasir, sembelit, obesiti, kencing manis, penyakit Chrohn dan diverticulitis.

Auraslim shake mempunyai sifat 4 in1 iaitu" Detox,Burn,Slim and Shape" .


Bagaimana Auraslim shake berkerja :

1 - 7 hari :
~ Memudahkan pelawasan bahan kumuhan.
~ Detoksikasi pembuangan toksin.
~ Meningkatkan kadar metabolisme.

8-15 hari:
~ Pembuangan air besar yang konsisten.
~ Kesegaran dan tahap tenaga bertambah.
~ Berat badan menurun berperingkat.
~ Perut buncit semakin hilang.
~ Bentuk badan mulai langsing.

16 hari ke atas:
~ Sistem penghadaman lebih baik.
~ Badan sihat dan ketahanan lebih baik.
~ Berat badan menurun berperingkat.
~ Perut buncit hilang dan bentuk badan langsing.


Cara pengambilan Auraslim shake :
~Bancuh 2 scoop Aura Slim dengan 120ml air kosong.
~Goncang dan terus minum.
~Pengambilan 2 kali sehari semasa perut kosong atau 30 minit sebelum makan.
~Banyakkan pengambilan air kosong.
~Kurangkan makanan yang berlemak, bergula dan karbohidrat tinggi.
~Lakukan senaman ringan untuk meningkatkan stamina.
~Ambil buah- buahan segar, sayur-sayuran serta makanan berprotein tinggi untuk diet yang seimbang.
~1 jar Auraslim shake boleh tahan sehingga sebulan.
~Rasa Auraslim shake : Masam masam manis campuran buah-buahan.


UTK HASIL YG LEBIH BAIK gunakan AURASLIM ICYCOOL SHAPING GEL ..Satu2 nya lotion pelansingan yang nyaman dan sejuk digunakan.

Testimoni.


Jika mengambil supplement lain seperti AURAWHITE STEMCELL atau AURAWHITE GLUTA COLLAGEN , boleh ambil 1 jam selepas pengambilan Auraslim.

DILARANG SAMA SEKALI UTK PREGNANT MOMMY & BREASFEEDING.

INGREDIENT :-
VEGETABLE CONCENTRATE L - CARTNITINE , MAQUIBERRY , CRANBERRY , RASBERRY , STRAWBERRY , FRUIT FIBRE , KIWI AFRICAN MANGA , GARCINIA CAMBOGIA, ORANGE , INULIN,PINEAPPLE,GRAPESEED

BERMINAT NAK MENCUBA AURASLIM SHAKE ???

HUBUNGI SMS /WHATSAPP 0192057039.

Auraslim icy cool shaping gel hilangkan lemak dan stretch mark .


Auraslim icy cool shaping gel .
Kandungan :200ml.
Harga : Rm 75.00 sm/Rm 85.00 ss.
Free postage.


             Aura Slim icy cool shaping gel ditampilkan khas untuk mereka yang ingin tampil langsing bergaya.Buat mereka yang ingin buang lemak-lemak menggeleber atau lebih dikenali sebagai spear tyre tu bolehlah cuba Auraslim icy cool shaping gel ni. Auraslim icy cool shaping gel dihasilkan dengan teknologi thermo ais.

             Tekstur halus gel ini lain dari biasa kerana dengan haruman dari buah-buahan segar ia menyerap sehingga kulit yang paling dalam disamping membantu mencantikkan tubuh anda ia juga mengandungi kolagen yang dapat memberi 10x ganda kelembapan kulit selain dapat mencerahkan kulit.

Fungsi Auraslim icy cool shaping gel :
~ Membantu menganjalkan dan menghaluskan kulit.
~ Membakar lemak dengan kaedah thermo ais.
~ Menurunkan berat badan.
~ Membekalkan oksigen kepada kulit.
~ Mengurangkan selulit.
~ Membantu masalah rekahan di tumit kaki.
~ Mengempiskan perut dengan Haruman buah-buahan segar yang memukau.
~ Formulasi inovatif untuk melangsingkan tubuh.
~ Mengurangkan stretch mark.
~ Tidak melekit dan lebih selesa.
~ Menghilangkan sel-sel kulit mati.
~ Kesegaran terasa pada setiap sapuan.
~ Mengandungi multi vitamin serta pro Vit B5.
~ Membentuk tubuh badan ideal.
~ Sesuai bagi mereka yang kulit sensitif.
~ Kesan dapat dilihat dengan pantas dengan kegunaan yang konsisten.
~ Detoxifikasi menyingkirkan toksin dalam tubuh.
~ Efektif untuk mereka yang dalam pantang.

AURA SLIM ICY COOL SHAPING GEL
-5x Bio lifting system
-fruity scent
-with
-Collagen & Peppermint

Bahan dalam Auraslim icycool shaping gel :

5X LIFTING SYSTEM :
~Berfungsi untuk mengangkat aset anda supaya lebih mantap dan anjal.
~Membetuk tubuh badan yang ideal dan sebagainya.

FRUITY SCENT :
~Setiap kali anda sapukan icy cool ni, anda boleh rasakan haruman buah buahan yg sgt memukau.
~Kita akan rasa segar dengan bauan yang memukau buah-buahan segar.

VITAMIN E, C, A :
~Menghaluskan dan menganjalkan kulit.~Membuang sel kulit mati.
~Sesuai untuk kulit sensitif.
~Merehatkan kulit.
~Menghilangkan stechmark dan sebagainya.

PRO B5, H20 :
~Salah satu manfaatnya adalah untuk kulit dan rambut.
~Ia dapat buatkan kulit dan rambut menjadi lebih sehat dan lebih baik cantik.
~Menstabilkan metabolisme pada permukaan kulit.
~Membantu losyen ini meresap ke epidermis kulit yg paling dalam dan membentuk pigmen kulit yg baru.

COLLAGEN DAN PAPERMINT :
~Membakar lemak dengan kaedah thermo ais.
~Termoais berfungsi dengan cara membakar lemak secara beransur-ansur dari luar kulit.
~Membantu kulit menyerap lebih banyak oksigen.
~Dengan oksigen yang mencukupi, kulit akan lebih selesa,tidak kusam,tidak kering,
~Tidak melekit.

Cara penggunaan Auraslim icycool shaping gel :
~Sapu di tempat yang berlemak setiap kali selepas mandi terutamanya sebelum tidur.

              Untuk kesan yang baik, ambil bersama Auraslim shake by Aurawhite .

BERMINAT DENGAN AURAWHITE ICYCOOL SHAPING GEL???

HUBUNGI SMS/WHATSAPP 0192057039 UNTUK HARGA TAWARAN.

Aurawhite Smart kiddies membina otak genius anak


Aurawhite Smart kiddies .
1 botol : 100 tablet.
Harga : Rm68.00 sm/Rm75.00 ss


RAHSIA OTAK BIJAK & GENIUS KINI TERBONGKAR !

Aurawhite Smart kiddies merupakan produk terbaharu dari Aurawhite khas untuk kanak-kanak.Bagus untuk minda ,daya tahan , daya tumpuan dan daya ingatan.


Khasiat Aurawhite Smart kiddies :

~ Produk Hebat Untuk Perkembangan Otak Kanak-kanak.
~ Meningkatkan Daya Tumpuan (fokus) dan Daya Ingatan.
~ Kesan ketara tahap kognitif membuatkan anak anda lebih BIJAK & GENIUS.
~ Pertumbuhan Anak Lebih Pesat.
~ Meningkatkan Sistem Imunisasi untuk menghindar Demam, selsema & Asma.
~ Dapat mencegah Ekzema.
~Membekalkan tenaga untuk aktiviti fizikal
~ Meningkatkan Kualiti Pembelajaran Anak Anda.
~ Menguatkan otot,tulang dan gigi (kalsium).
~ Melancarkan sistem percernaan.
~Merangsang sistem imunisasi untuk menentang serangan penyakit.
~Membantu tumbesaran badan.
~Memelihara kesihatan usus dan sistem kardiovaskular.
~Menstabilkan tahap kolestrol dan gula dalam darah.
~ PRODUK PILIHAN RAMAI IBUBAPA DI MALAYSIA.



Kelebihan Aurawhite Smart kiddies :

~ Kanak-kanak berumur dari 2 tahun ke atas sehingga sekolah rendah.
~ Tablet kunyah.
~ Berperisa Susu Yogurt Strawberry yang sangat lazat.
~ Terbukti berkesan dan cepat.
~ Dikilang kan di Kilang Bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice)
~ Mendapat Kelulusan Dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
~ Halal dan Selamat
~ Sesuai juga untuk IBU MENGANDUNG & MENYUSUKAN

 TESTIMONI.

Kandungan Aura White Smart Kiddies:

BAHAN UTAMA : KOLOSTRUM SUSU, DHA EPA OMEGA-3, MADU ASLI, GOTU KOLA EKSTRAK, KURMA, PRUNE , GINGKO BILOBA,BETA GLUCAN, EKSTRAK BIJI ANGGUR, EKSTRAK YOGURT STRAWBERRY & SEBAGAINYA.

Susu Skim (Tanpa Lemak):
~Susu lembu yang telah diesktrak keluar lemaknya.
~Kaya dengan kalsium .
~Membantu mengukuhkan tulang.
~Menormalkan denyutan jantung.
~Melindungi sel-sel usus besar daripada serangan kanser.
~Mengandungi Vitamin B2 dan Vitamin B12.
~Menggalakkan fungsi dan memelihara organ dalam sistem kardiovaskular.
~Menggalakkan pertumbuhan sel-sel saraf.
~Meningkatkan penghasilan darah merah.
~Membantu menentang anemia.
~Kaya dengan protein yang terbentuk melalui kombinasi 20 asid amino.
~Penting untuk pertumbuhan dan pemulihan tubuh badan.
~Membantu merangsang sistem imunisasi dan mengawal kadar gula dalam darah.

Gula Ising:
~Menambahkan lagi rasa manis dalam minuman.
~Mempunyai kandungan kalori yang tinggi yang berperanan untuk meningkatkan tenaga tubuh.
~Asid Glycolic dalam gula membantu mengekalkan kesihatan tubuh dan kulit wajah.

Laktosa:
~Merupakan karbohidrat yang terkandung di dalam susu.
~Membantu menyerap kandungan kalsium ke dalam tubuh.
~Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik untuk sistem tubuh dan penghadaman.
~Menggalakkan fungsi otak dan sistem saraf dengan bantuan galaktosa, sebatian gula dalam laktosa.

Susu Kambing:
~Kaya dengan khasiat protein, vitamin A, vitamin B1, vitamin D, riboflavin, choline dan inositol.
~Bagus untuk penyembuhan luka dan pertumbuhan semula sel dalam badan
~Meningkatkan sistem imunisasi tubuh.
~Meningkatkan daya tumpuan serta memori.
~Membantu proses tumbesaran.
~Menguatkan tulang dan gigi.
~Mengawal tahap kolestrol.
~Memelihara sistem saraf.

Madu:
Merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga.
~Sumber tenaga, stamina dan pemulih tenaga untuk badan kita.
~Berfungsi sebagai glukosa untuk menggantikan karbohidrat.
~Membasmi bakteria
~Merawat dan memulihkan luka.
~Bersifat antioksida dan antibakteria.
~Menyembuhkan luka dan menyihatkan tubuh badan.

Colostrum:
~Colostrum merupakan susu awal dari lembu mahupun manusia melahirkan anak.
~Kaya dengan protein dan Vitamin A.
~Mengandungi antibodi yang memelihara kanak-kanak daripada serangan penyakit.
~Menggalakkan pertumbuhan dan sistem imunisasi.

Omega-3:
~Omega-3 merupakan asid lemak yang penting untuk melancarkan fungsi organ.
~Membantu menentang radang.
~Menghalang peningkatan kadar glukosa atau gula dalam badan.
~Mengurangkan risiko penyakit kencing manis.
~Meningkatkan keupayaan mental dan daya tumpuan.
~Menggalakkan pertumbuhan, serta meredakan tekanan.

Gotu Kola (Pegaga):
~Nama saintifiknya Centella Asiatica.
~Kaya dengan protein, gentian, zat besi, vitamin A dan Vitamin C.
~Meningkatkan keupayaan mental dan daya tumpuan serta memori.
~Meningkatkan sistem imunisasi ,mengatasi demam, masalah pernafasan dan penyakit nyanyuk
~Menggalakkan penyembuhan luka dan masalah usus.

Biji anggur:
~Biji anggur yang bersifat antioksidan.
~Memelihara otak dan sistem saraf daripada serangan racun atau radikal bebas merbahaya.
~Meningkatkan keupayaan mental dan daya tumpuan.
~Melancarkan peredaran darah ke bahagian otak.

Kurma:
~Membekalkan tenaga dan meningkatkan daya tumpuan.
~ Kaya dengan serat dan potassium untuk menyeimbangkan kandungan air dalam badan.
~Mencegah dari mendapat barah usus.
~Membantu dalam pembinaan otot serta memelihara sistem saraf.

Prun:
~Makanan berserat tinggi.
~Pengambilan berterusan membantu mencegah penyakit jantung.
~Melancarkan sistem penghadaman dan perncernaan.
~Kaya dengan vitamin K dan A.
~Menggalakkan penyembuhan luka.
~Mengukuhkan tulang.
~Mengawal tahap gula dalam darah.
~Memelihara kesihatan kulit.
~Melindungi usus daripada serangan kanser.
~Menurunkan tahap kolestrol yang berlebihan dalam tubuh badan.

Ginkgo Biloba:
~Turut dikenali sebagai pokok Maidenhair,.
~Bersifat antioksidan dan punya khasiat yang tinggi.
~Membantu meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke otak .
~Meningkatkan daya ingatan terutamanya pesakit Alzheimer vascular dementia.

Yeast Beta Glucan:
~Sejenis serat mudah larut ini bersifat antioksidan.
~Mengurangkan tahap kolestrol dan menstabilkan kadar gula dalam darah.
~Membantu menentang kanser dan penyakit kardiovaskular.
~Meningkatkan sistem imunisasi.

Isomaltulose:
~Terhasil daripada sukrosa dan berperanan sebagai pengganti gula.
~Membantu dalam proses pengoksidaan lemak.
~Membekalkan tenaga kepada tubuh dan otak sekaligus merangsang keupayaan mental.

Cara Pengambilan Aura White Smart Kiddies

~Makan 3 biji tablet pada waktu siang atau malam 1 jam sebelum atau selepas makan.
~Simpan di tempat yang sejuk dan kering di bawah suhu 30°c.
~Jauhkan dari sinaran matahari.

BERMINAT MEMBELI AURAWHITE????

HUBUNGI SMS/WHATSAPP 0192057039 .

Selasa, 8 September 2015

Aurawhite gluta collagen mencantikkan kulit dan jimat

Aurawhite gluta collagen 900,000mg .
Free shaker.
Harga : Rm 150.00 sm/Rm 160.00 ss.
Free postage.

                Aurawhite gluta collagen 900,000mg merupakan rahsia kulit cantik berseri tanpa Jeragat. 100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.Aurawhite gluta collagen mencantikkan kulit dan jimat .

               Kalau pek lama mempunyai kandungan 400,00mg dan ditambah 3stemcell, kini Aurawhite gluta collagen menambahbaikan  kepada 900,000mg dan ditambah dengan 2 stem cell baru ...menjadi 5 stem cell iaitu TOMATO, APPLE, ROSELLE, SNOW LOTUS DAN RASPBERRY.Juga GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN.

              Formula Lengkap dan diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

Khasiat Aurawhite gluta collagen 900,000mg :
~ 50% pencerahan ketara dalam masa 1-2 minggu.
~ Pemulihan kulit yang rosak dan bermasalah seperti Jeragat, Jerawat, kulit kusam , kulit kering dan kasar.
~ Rambut lebih sihat ,halus & bersinar.
~ Mengurangkan keduan dan garis halus.
~ Melambatkan proses penuaan.
~ Mengatasi masalah sembelit.
~ Mengurangkan sakit sendi.
~ Meningkatkan tenaga dan lebih aktif.
~ Menguangkan rekahan kaki.
~ Menguatkan otot, kuku dan tulang.
~ Mengandungi nutrien yang tinggi sesuai bagi ibu mengandung( kulit bayi cantik dan sihat).
~ Meningkatkan penghasilan susu ibu .



Kelebihan Aurawhite gluta collagen:
Untuk kecantikan:
~ Alternatif kepada suntikan kecantikan.
~ 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2 minggu.
~ Memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah.
~ Mengatasi masalah jerawat dan jeragat dan tompok hitam.
~ Menyembuhkan luka dan mencegah parut.
~ Menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
~ Anti penuaan(Menghilangkan kesan garis halus di wajah).
~ Mengecilkan pori2 kulit.
~ Menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit.
~ Melindungi daripada sinaran UA-B
~ Menguat dan mencantikkan kuku dan rambut.

 Untuk kesihatan:
~ Membekalkan tenaga optimum sepanjang hari.
~ Anti oksidan yang tinggi .
~ Mengurangkan radang( Enzema dan Prorisis.)
~ Mencegah kerosakan KOLAGEN.
~ Meningkatkan sistem imunisasi/ daya ketahanan badan.
~ Mengurangi sakit radang/sendi.
~ Mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel.
~ Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga.
~ Mengurangi kolesterol.
~ Meningkatkan kualiti tidur.
~ Sesuai untuk ibu hamil(mencerah dan menggebukan kulit bayi yang bakal lahir).
~ Sesuai untuk ibu menyusui bayi.(Memperbanyakkan air susu).
~ Sesuai untuk lelaki dan wanita .
~ Mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan.

Cara pengambilan Aurawhite gluta collagen :
~ Campurkan 2 scope Aurawhite gluta dengan 120ml air kosong ke dalam shaker dan goncang.
~ Ambil semasa perut kosong.
~ Di sarankan ambil pada waktu pagi (sebelum sarapan) dan malam( 2 jam selepas makan).
~ Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan terhapus.
~ Jauhi sumber kafein kerana ia akan menghalang sistem badan menyerap zat aktif .
~ Minum air putih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kesan yang pantas.
~ Penggunaan selama sebulan untuk 1 jar
~ Berperisa lemon berry.
TESTIMONI
 









KANDUNGAN DAN FUNGSINYA:

Hydrolyzed tilapia collagen peptide :
~ Produk kolagen yang dihasilkan daripada kulit ikan tilapia.
~ Sesuai digunakan untuk produk kecantikan dan kesihatan.
~ Kepentingan kolagen untuk badan yang berfungsi memelihara kecantikan kulit.
~ Mempercepatkan penyembuhan luka.
~ Membantu memulihkan kekenyalan otot dan masalah sendi.

L-Glutathione :
~ Glutathione juga sering disebut sebagai MASTER ANTIOXIDANT di dalam tubuh.
~ Ia juga sebagai anti-penuaan dan pencerah kulit.
~ Pengambilan Glutathione dengan berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah.
~ Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia.
~ Membuat kulit anda mulus, segar dan berseri-seri.
~ Membantu meningkatkan kekuatan dan ketahanan serta meningkatkan tahap kesihatan.
~ Untuk mengubati banyak penyakit paru-paru termasuk asma, bronkitis kronik dan emfisema.
~ Menjaga fungsi kekebalan tubuh yang optimum dan menyediakan anti tumor.
~ Melawan pengoksidaan lemak yang beredar dalam aliran darah termasuk kolesterol.
~ Melambatkan proses pembentukan plak dalam arteri iaitu penyebab penyakit jantung dan stroke.
~ Memadam jerawat dan bekas jerawat

Hyaluronic Acid:
Apabila usia semakin lanjut, tubuh semakin kurang menghasilkan asid hyaluronik menyebabkan kulit dan sel tubuh kehilangan kelembapan dan elastisiti.Ini mengakibatkan kedutan, mata yang kering, rambut nipis dan pengurangan tulang rawan.
~ Asid ini dijumpai secara semulajadi di dalam semua organisma hidup.
~ Ia berbentuk gel yang wujud di antara sel dan tisu yang bersambung.
~ Ia bersifat sebagai kusyen kepada sendi dan saraf bagi mengelakkan degenerasi sel.
~ Asid hyaluronik berupaya melembapkan kulit, rambut dan membasahkan mata.

Vitamin C:
~Vitamin c juga dikenali sebagai Ascorbic Acid.
~Vitamin yang larut air dan sangat diperlukan tubuh tetapi tidak terbina semulajadi oleh tubuh.
~Oleh yang demikian ianya perlu diambil secara pemakanan atau suntikan.
~Kekurangan Vitamin C boleh menyebabkan penyakit Scurvi iaitu
    ~ melemahkan muscle, gusi berdarah , kehilangan gigi , kulit berdarah,cepat letih dan depress.
    ~Kekurangan vitamin C di dalam tubuh badan juga akan mengakibatkan luka lambat sembuh.

Tomato Stem Cell :
~Kaya dengan zat besi, serat serta vitamin A dan C untuk mengekalkan kecergasan badan.
~Mengandungi fruktosa, glukosa, asid folik, potasium, kalsium dan mineral garam.
~Mengecilkan liang roma, mengurangkan masalah jerawat dan merawat penyakit kulit.
~Elemen penyejuk juga mampu menyejukkan kulit yang kasar.
~Astringen untuk menghapuskan minyak berlebihan.
~Vitamin A dan C untuk mencerahkan kulit kusam dan mengembalikan keremajaan kulit.

Apple Stem Cell :
~Menjadikan seseorang individu itu kembali merasai nikmat keremajaan.
~Menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit selain ~Membentuk pigmen kulit.
~Memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok, kolestrol tinggi.
~Mengawal diabetis.
~Meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi.

Roselle Stem Cell:
~Membantu proses pencernaan, meningkatkan kelenjar usus dan berfungsi sebagai tonik.
~Memperlancar peredaran darah.
~Mengubati luka luar dan dalam.
~Mengubati penyakit kulit, menghaluskan kulit dan memperlambat penuaan.
~Menyebabkan wajah nampak muda dan berseri.
~Sebagai diuretic, penurun suhu dan pereda rasa nyeri (penenang alami.)
~Bersifat detoksifikasi, membuang racun.
~Mempunyai efek anti kejang otot.
~Memiliki zat anti bakteria dan anti virus.
~Membunuh bakteria penyebab TBC.
~Memiliki zat anti kejang saluran pernafasan
~Mencegah peradangan pada saluran kencing dan pembentukan batu karang.
~Mencegah penyakit jantung.
~Mengatasi masalah selsema, batuk, dan demam.
~Mengubati asma dan alergi.
~Mengubati insomnia.
~Menormalkan kadar gula darah, tekanan darah, kolestrol, dan asam urat.
~Mengatasi penyakit kardiovaskular/darah tinggi.
~Vitamin C dan serat yang tinggi mampu bertindak sebagai anti oksidan dan anti kanser.
~Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh.
~Menyihatkan mata.
~Mengatasi masalah stress/tekanan.

Tanpa Bahan Tambahan
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.

Soalan biasa tentang Aurawhite gluta collagen 900,000mg :

Soalan    :Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?

Jawapan :Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang tidak diduga, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

Soalan    : Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?

Jawapan : Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

BERMINAT NAK ORDER..AURAWHITE GLUTA COLLAGEN???

HUBUNGI SMS/WHATSAPP 0192057039 UNTUK RUNDINGAN HARGA LEBIH MENARIK.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...